به جون دوتامون ازت دلخورم

...هی روزگار

یادمه که یه روز تو می گفتی هنوز عاشقتم ،دیوونتم

حالا میگی ازت  دیگه خسته شدم کم میارم،دردم و با کی بگم

اگه دلخورم از تو می خوام بدونی عمر منی ، عشق منی

میمیرم حالا که داری میری که من تنها بشم ، دردم و با کی بگم

به جون دوتامون ازت دلخورم

میدونه خدامون ازت دلخورم

با چشمام می گفتم نباید بری

واسه گریه هامون ازت دلخورم

خیال کردی آسونه تنها شدن

ببین التماسو تو چشمای من

خیال کردی من دل ازت می برم

واسه اینه میگم ازت دلخورم

می خوام از ته دل دیگه گریه کنم داد بزنم، آخه عاشقتم

می خوام هر جوریه ببینم تو رو باز  زل بزنم توی چش تو یه کم

دست و بگیرم که یادت بیارم قولمون و حرفامونو

بمونیم پیش هم آخه خسته شدم باز دوباره دلخورم از تو یه کم

به جون دوتامون ازت دلخورم

میدونه خدامون ازت دلخورم

با چشمام می گفتم نباید بری

واسه گریه هامون ازت دلخورم

خیال کردی آسونه تنها شدن

ببین التماسو تو چشمای من

خیال کردی من دل ازت می برم

واسه اینه میگم ازت دلخورم.....

.....

....

.....

..........

.............

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 27 آبان 1391| 14:25|eli|